გაკვეთილის გეგმის
ფორმა
მასწავლებლის სახელი,გვარი, პირადი ნომერი:ლია ლაფაჩი პ.ნ 59001069455
საგანი: ფიზიკა
სწავლების საფეხური /კლასი:VIII
მოსწავლეთა რაოდენობა: 6
გაკვეთილის თემა:სითბური მოვლენები
გაკვეთილის მიზან:
·
მოსწავლეები შეადარებენ
და აღწერენ სინათლის და სითბოს ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებს, იმსჯელებენ
მათი პრაქტიკული გამოყენების შესახებ.დაადგენენ საწვავის დაწვისას გამოყოფილილი სითბოს
რაოდენობის განმსაზღვრელ ფორმულას.
·
მოსწავლეები დაეუფლებიან: ცოდნის ,გამოყენების,ანალიზის შეფასებას,დასკვნების გამოტანის და თანამშრომლობით,
დამოუკიდებელ და კრიტიკული უნარებს.
საგნობრივი სტანდარტი:
კვლ.VIII.8.
VIII კლასი
მოსწავლეს შეუძლია აღწეროს ნივთიერების აგრეგატული მდგომარეობა და ერთი აგრეგატული
მდგომარებიდან მეორეში გადასვლა.
- აანალიზებს
წვის სითბოს გამოთვლის მას და იყენებს პრაქტიკული პრობლემების გადასაჯრელად.
- ადეკვატურად იყენებს შესაბამის ცნებებს კანონებს და ფორმულირებს
ამოცანების ამოსახსნელად.
კვლ.VIII.9.
VIII კლასი
მოსწავლეს შეუძლია ენერგიის
ფორმების და წყაროების შესახებ მსჯელობა
ინდიკატორები
·
განარჩევს
და აღწერს სინათლის და სითბოს ბუნებრივ და ხელოვნურ წყაროებსმსჯელობს მათი გამოყენების შესახებ.
N
|
აქტივობის აღწერა
|
გამოყენებული მეთოდი მეთოდები
|
კლასის ორგანიზაციის ფორმები
|
სასწავლო რესურსი
|
დრო(წთ)
|
1.
|
მისალმება,მიზნის
გაცნობა და შეფასების კრიტერიუმების გაცნობა.
|
ვერბალური კომუნიკაცია
|
მთელი
კლასი
|
ფორმატის
ფურცელი
|
3(წთ)
|
2.
|
წინარე
ცოდნის გააქტიურება.
|
გონებრივი
იერიშის I-II ფაზა.
|
მთელი
კლასი
|
დაფა,ცარცი
|
7(წთ)
|
3.
|
მოტივაციის
შექმნა
|
კითხვა
-პასუხი
|
წყვილები
|
კომპიუტერი.სლაიდ-შოუ.
|
10(წთ)
|
4
|
ახალი
მასალის ახსნა
|
ამოცანების
ამოხსნა.
|
ინდივიდუალური
|
სამუშაო
რვეულები
|
17(წთ)
|
5.
|
შეჯამება.
|
ელექტრონული
სავარჯიშო
|
ინდივიდუალური
|
|
6(წთ)
|
6.
|
დავალების
მიცემა
|
დამოუკიდებლად
მუშაობა
|
მთელი კლასი
|
სახელმძღვანელო
|
2(წთ)
|
No comments:
Post a Comment