1. პროექტისსახელწოდება:ინფექციის გამომწვევი მიკრობები და მათი პრევენცია.
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:
მოსწავლეები დაეფლებიან მაღალ სააზროვნო უნარებს და მიღებულ ცოდნას გამოიყენებენ პრაქტიკაში.
3. პროექტის აქტუალობა:მოსწავლეები მოიძიებენ მასალებს და ფოთოსურათებს ინფექციის გამომწვევ მიკრობებზე,გაეცნობიან რა ზიანს აყენებს ადამიანს და როგორ შეიძლება მათი აღმოფხვრის გზების დადგენა და მიზეზების გაგება.
4. პროექტის მიზნები:
· მოსწავლეები შეძლებენ საკითხის მიმართ საღად მსჯელობასა და აღქმას
. რეგიონის სტატისტიკოსთან მოიპოვებენ ინფექციური დაავადებების გავრცელების გზებს და მათი გავრცელების სიხშირის არეალს.დაადგენენ როგორ და რის საშუალებით უნდა მოხდეს მათი აღმოფხვრა.
.კრიტიკული
და კომპეტენტური შეფასება .მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას ინფექციურ დაავადებებზე და მათი გავრცელების გზებზე. დახარისხებენ მოძიებულ ინფორმაციას,დასაბუთებენ და გააკეთებენ ლოგიკურ დასკვნებს.
· დროის და სამუშაო დატვირთვის
ეფექტურად
განკარგვა.
5. მონაწილეთა ასაკი:12-13წლის
6. ვადები/ხანგრძლივობა:3-4 კ
7. მოსალოდნელიშედეგები/პროდუქტები, შექმნიან კედლის გაზეთს მომზადებენ ბუკლეტებს და გააკეთებენ პრეზენტაცის სკოლაში და თემის საზოგადოებისთვის.
8. პროექტისათვისსაჭიროძირითადირესურსები:კომპიუტერი და პროექტორი,თაბახის ფურცლები.პოვერ პოინტში შექმნილი სურათების პრეზენტცია
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადიაქტივობები):
1.მაპროვოცირებელი კითხვების დასმა:
_რა ვიცით გამოსაკვლევი საკითხის შესახებ?
_რატომ გვინდა ამ საკითხის შესწავლა?
2. რეგიონის ჯამრთველობის სტატისტიკოსთან შეხვედრა და ინფორმაციის მოპოვება.ინფექციური დავადებების სტატისტიკური არეალის შესახებ.
3. საჭირო ინფორმაციის მოძიება უბნის და სკოლის ექიმთან.
4.საჭირო ინფორმაციის მოძიება ინტერნეტში.მოსწავლეები მოიძიებენ ინფორმაციას მავნე მიკრობების გავრცელების შესახებ,დადგენენ რომელი ვირუსი რა სიმპტომებით ხასიათდება და რა საშუალებით შეიძლება ამ ინფექციების აღმოფხვრა.
5.მოსახლეობის გამოკითხვისთვის კითხვარის მომზადება.მოსწავლეები მოამზადებენ კითხვარებს.
1. რა იციან ინფექციების შესახებ?
2. როგორ იცავენ თავს ინფექციიებისგან?
6.ორგანიზაციის ფორმა.(ფგუფები)
I-ჯგუფი-მოსწავლეებს დაევალებათ
თემთან კითხვარების დარიგება და ინფორმაციის მოძიება,ანალიზი და შეფასება.
II-ჯგუფი-მოსწავლეები მოიძიებენ
ინფრმაციას ინტერნეტში და რეგიონის სტატისტიკოსთან და უბნის ექიმთან
დააზუსტებენ ინფორმაციას ინფექციის დავადებების გავრცელების შესასახებ და მათი
აღმოფხვრის გზებზე.
7. ჯგუფები მოხდენე მოძიებული
ინფორმაციის შეჯამებას,გააკეტებენ ბუკლეტებს მოსახლეობისთვის სადაც მოცემული
იქნება ინფორმაცია ვირუსების და ბაქტერიების შესახებ და თუ როგორ ვებრძოლოთ მათ.
გააკეთებენ კედლის გაზეთს და პრეზენტაციას სკოლის და თემის
საზოგადოებისთვის.
8..საგნებთან/საგნობრივჯგუფებთან/ეროვნულსასწავლოგეგმასთანკავშირი:მათემატიკა/ბუნებისმეტყველება.
ბუნ.VII.3.მოსწავლეს შეუძლია მონაცემთა წარმოდგენა სხვადასხვა საკომუნიკაციო საშუალების გამოყენებით.
იყენებს საინფორმაციო-საკომუნიკაციო ტექნოლოგიებს თვისობრივ და რაოდენობრივი მონაცემების წარმოსადგენად.
9.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):ლია ლაფაჩი
10.ხელმძღვანელისელ.ფოსტა:lialafachi1984@gmail.com
11.პროექტისვებგვერდი/ბლოგი:
No comments:
Post a Comment