გაკვეთილის რუბრიკა





1-3
4-5
6-7
8-10
კვლევის მიზნის განსაზღვრა
ამოცანის ამოხსნისას არასწორად აყალიბებს მიზანს
ნაწილობლივ სწორად ასახელებს ამოცანის ამოხსნისას საჭირო მიზანს.
აყალიბებს მიზანს სწორად განსაზღვრავს ცვლად და დამოუკიდებელ სიდიდეებს.
სრულფასოვნად აყალიბებს ამოცანის ამოსახსნელად საჭირო მიზნებს, სპეციპიკურ დეტალებს.
საჭირო ფორმულების განსაზღვრა
არასწორად განსაზღვრავს საჭირო ფორმულებს
ჩამოთვლის საჭირო ფორმულების ნაწილს
ჩამოთვლის ძირითად ფორმულებს ამოცანის ამოსახსნელად.
ჩამოთვლის ყველა ძირითად ფორმულებს.
ჰიპოტეზის განსაზღვრა
უჭირს ამოცანის ამოსახსნელად, ვარაუდის ჩამოყალიბება
აყალიბებს ამოცანის ამოსახსნელად ვარაუდს, მაგრამ ვერ ასაბუთებს
აყალიბებს და ნაწილობრივ ასაბუთებს თავის ვარაუდს
აყალიბებს და ასაბუთებს თავის მოსაზრებას.
კვლევის მიმდინარეობის აღწერა/აღრიცხვა/ანალიზი.
არასწორად ჩამოთვლის ამოცანის ამოხსნის მიმდინარეაბას,აღრიცხავს არასწორ მონაცემებს,ვერ აკეთებს მონაცემთა ანალიზს.
ჩამოთვლის ამოცანის ამოხსნის მიმდინარების ზოგიეთ ეტაპებს,აღრიცხავს ნაწილობრივ მონაცემებს,აკეთებს ნაწილობრივ ანალიზს.
ჩამოთვლის ამოცანის ამოხსნის მიმდინარეობის ზოგიერთ ეტაპებს,აღრიცხავს მონაცემებს,მაგრამ უსისტემოდ,აკეთებს ანალიზს
დეტალურად  ჩამოთვლის ამოცანის ამოხსნის მიმდინარეობის ყველა ეტაპებს აღრიცხავს მონაცემებს სრულად და სისტემურად,აკეთებს ანალიზს და წარმოადგენს გამომსახველობითი საშუალებების გამოყენებით
დასკვნა
ვერ აკეთებს შესაბამის დასკვნებს ამოცანის ამოხსნისას.
აკეთებს ნაწილობრივ დასკვნებს ამოცანის ამოხსნისას.
აკეთებს დასკვნებს,მაგრამ შეინიშნება ხარვეზები.
აკეთებს ძირითად დასკვნებს.


1 comment:

  1. შეფასების სტრატეგიები ეფუძნება მოცემული გაკვეთილის სტანდარტებსა და მიზნებს,შესწავლილ მასალას და გამარტულია ვიზუალურად.
    შეფასების სტრატეგიებიორიენტირებულია მოსწავლეებზე, შეფასების ფორმები ემყარებადავალების ხარისხის განმსაზღვრელ კრიტერიუმებს.შეფასების ფორმები მოსწავლეებს ეხმარება შეუდარონ ერთმანეთს მათი მუშააობის ხარისხი..

    ReplyDelete